Onze laatste dag

11 oktober 2019 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Jullie hadden het nog te goed, ons reisverslag van onze laatste dag!

We zijn maar is lekker uit gaan slapen na zo'n indrukwekkende dag in Auschwitz. We gaan vandaag ook naar huis dus doen we het rustig aan. We moeten voor 11:00 de kamer af zijn dus pakken onze spulletjes in, we bekijken nog even de foto's van de vorige dag en we laten de bagage bij de receptie achter. Aangezien we 's middags vliegen kunnen we nog even de stad in zonder te sleuren met onze koffertjes. We regelen nog even een taxi bij de receptie, zo dat die straks voor ons klaar staat.

Eerst maar is op zoek naar een ontbijtje! Het was even zoeken naar een leuk tentje maar dan heb je ook wat! We hebben heerlijk gegeten, zie foto :). We lopen nog even over het gezellige plein en kopen nog wat souvenirs. Echt goed shoppen kan je er niet echt. Dan moet je net buiten het centrum zijn met de vele winkelcentra.

We komen terecht in een super leuk parkje en met dat prachtige weer van vandaag besluiten we lekker een stukje te wandelen door het park voordat we richting luchthaven gaan. We spotten nog een mooie rode/donker bruine eenkhoorn, genaamd Alfred, haha.

We gaan weer terug richting het hotel en we nemen de taxi richting luchthaven. Dit is ongeveer 20 minuutjes rijden. Bij de controle op de luchthaven staat een enorme rij. Hier hebben we zeker een half uur in de rij gestaan. Maar aangezien we mooi op tijd waren was dit geen probleem. De vlucht terug was vol met jengelende kinderen en een buurvrouw die niet stil zat.... Altijd leuk... We waren dan ook blij toen we geland waren. Lekker naar huis!

Mam stond ons alweer op te wachten en zo kwam er een einde aan onze stedentrip. Wat hebben het super naar ons zin gehad en enorm genoten!

Volgende stop: Parijs!

Liefs Laura & Boy

1. Wilma van Asch:
    15 oktober 2019
    Leuk dat we weer met jullie mochten mee reizen op deze schitterende steden trip .
  2. Laura:
    16 oktober 2019
    Leuk dat jullie ons volgen Wilma!

Groetjes! xxx