Op naar Krakau!

8 oktober 2019 - Krakau, Polen

Hallo allemaal!

We zijn gister om 20:40u vertrokken met Ryanair naar Krakau. We vlogen vanaf Eindhoven dus we hebben eerst heerlijk meegegeten bij mam die ons vervolgens afzette op de luchthaven.

De vlucht verliep (op wat turbulentie na) soepel. Toch gek... tijdens een korte vlucht ben je vliegen veel sneller zat dan met een lange vlucht. Ik was dan ook blij dat we 25 minuten eerder dan gepland de landing al hadden ingezet. Binnen een kleine 1.5u waren we geland.

Meteen even wat zlotys (nee ze hebben hier geen Euro) gepind en door naar de aankomsthal. Daar stond een chauffeur ons op te wachten. Geen gezellige kletskous maar ja ach als we maar bij ons hotel aankomen! We worden netjes afgezet en konden direct inchecken bij het hotel. We hebben gekozen voor een appartement i.p,v. een hotelkamer. Deze appartementen liggen op ongeveer 100 meter lopen vanaf het hotel. We kregen wat informatie en de gezellige sleutel (zie foto) mee. Via 3 verschillende deuren kwamen we uiteindelijk uit bij ons appartement. Het ziet er super mooi en schoon uit en wauw wat een locatie! We zitten echt midden in het centrum. We kijken uit naar de komende dagen!

Liefs Laura

1. Ellen:
    Heel veel plezier
    Zie de verhalen tegemoet
  2. Wilma van Asch:
    9 oktober 2019
    Heel veel plezier en geniet er van. We zien jullie verhalen en belevenissen wel langskomen .
  3. Wilma van Asch:
    9 oktober 2019
    Heel veel plezier en we zien jullie belevenissen tegemoet